Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kutakodott az Állami Számvevőszék a VÜSZI gazdálkodásában 2018-05-10 17:01:22 A korrupció elleni fokozott védelem alapfeltételei biztosításának elmaradása ellenére szabályszerűen sáfárkodott a gödöllői önkormányzat gazdasági társasága
Tervezz ruhát egy mai hercegnőnek! 2018-02-07 11:22:18 Diákoknak szóló kreatív pályázatot írtak ki a Gödöllői Királyi Kastélyt működtető gazdasági társaság munkatársai
Gödöllő-címeres prémium száraztészta lesz kapható 2017-04-28 17:24:13 Vita alakult ki a képviselők között, hogy méltányos-e egy gazdasági társaság termékére engedélyezni a településazonosító emblémát
Eszközraktár épül a VÜSZI Kft. telephelyén 2016-10-25 10:42:30 Nem csak a gazdasági társaság, hanem a gödöllői önkormányzat, a múzeum és a Művészetek Háza is kap tárolóhelyet
Új szállodacéget szült a renomémentés Gödöllőn 2015-12-10 10:27:25 A régi társaság is megmarad, üzlethelyiségeket ad bérbe. A javaslatot csak a lokálpatrióta klubos képviselők szavazták meg
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő